wtorek, 13 sierpnia 2013

39 - 41. Feel again

Tak, wiem – częstotliwość moich publikacji woła o pomstę do nieba. Jednakże ich przyczyny są banalnie proste i znajome. Są wakacje. Ja też chcę odsapnąć, a naszła mnie taka dziwna faza, że gdy wracam do domu z myślą, że muszę wziąć się za szablony, skręca mi żołądek. Proszę mnie nie poganiać, to już zupełnie eliminuje ostatnie namiastki przyjemności jaką czerpie z moich pracy. Drugi powód? Jestem tutaj sama… Myślę nad naborem, ale adres bloga odrobinę mnie od tego odtrąca (xD).
Dobra! Jako, że nie potrafię zdusić tego w sobie, muszę podzielić się opiniami o każdym z szablonów.

39. Waru-chan
Cha! Tutaj było śmiesznie, bo gdybym nie zajrzała na twojego bloga, nawet nie wiedziałabym, że opowiadania nie piszesz w realiach świata Naruto. Jestem skłonna skorygować błędy, bo przeczytałam tylko fragment rozdziału. Zobaczyłam słowa szkoła i pociąg, to były wskazówki, lecz nie jestem pewna czy dobrze zinterpretowane. Nie miałam też czasu się z tobą skontaktować, więc w razie niezgodności, pisz śmiało. Poprawię to bez kolejki.

40. Yuki Boshi
A no tutaj jestem wyjątkowa zadowolona z rezultatów. Wiem, że szablon jest w miarę prosty, ale według mnie mroczny klimat nic tutaj nie ucierpiał. Pogratulować ci wyboru zdjęć, Yuki. Nie miałam trudności z ich dopasowaniem do tła.

41. Miku-chan
Moja kochana Miku! Liczę, że efekty cię usatysfakcjonowały. Miałam zły dzień, tworząc ten szablon (xD) ale wydaje mi się, że to w żaden sposób się na nim nie odbiło. No, tak czy owak wszedł do grupki moich faworytów, hihi.

Pomimo wszystko przepraszam was za czas oczekiwania. Zakładając Wonderland, nie przypuszczałam, że będzie to taka ciężka robota. W ogóle nie sądziłam, że istnieje cos takiego jak „wena graficzna”, póki nie wkręciłam się bardziej w robienie szablonów na własne blogi. Ech… z szablonami jest jak z pisaniem. Czasami siądę i gapię się w puste okienko Photoshopa, albo otwieram tysiąc folderów jednocześnie z wyrysowanym pomysłem w głowie…
Obiecuję poprawę!
(Chyba już to pisałam xd)

7 komentarzy:

  1. Każdy szablon bardzo mi się spodobał ! Są śliczne i to mało powiedziane *.* Dziękuję Akemii ! Nie umiem wyrazić słowami jak bardzo ci jestem wdzięczna za ten szablon i jak mi się on podoba !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, a ja nie umiem wyrazić słowami jak wielką ulgę odczuwam, gdy zamawiającemu podoba się szablon xD.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Szablon dla Miku-chan również wszedł do grupki moich faworytów - piękny *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh dziękuje *___* szablon jak najbardziej przypadł mi do gustu, nawet jeśli robilas go gdy mialas zły dzień XD ale niestety wstawie go dopiero w przyszłym tygodniu, bo jeszcze tydzień jestem na wakacjach i mam dostęp tylko do tabletu :-) ale jestem mega z niego zadowolona :-) i reszta tez jest piękna :-). Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Możesz mnie przygarnąć na swoją uczennicę. *||*
    Kiedyś Akuma próbowała mnie nauczyć tworzyć szablony, ale mozolnie mi to szło ;/
    Chciałabym się dokształcić w tym kierunku (choć pewnie ty wciąż uczysz się robić je w przeróżny sposób) pod twoim okiem. Bo nigdzie indziej nie widziałam tak pięknych szablonów *.*
    Ale jeśli wyjdzie tak, że nic z tego, to nie szkodzi :) Sama w końcu dojdę co gdzie i jak XD
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej to jak będziesz przyjmować uczennice, to mnie również wpisz do dziennika *o*
    Zakochałam się w szablonie 39, jest tak straszliwie... realistyczny? sama nie wiem jak to określić ale, wszystko ze sobą wspaniale komponuje, tak że aż napatrzeć się nie mogę . ;3
    szablon 40, już trochę mniej mi się podoba, ale trzeba przyznać, że bije od niego ta mroczność, i to jak diabli :P może gdybym zobaczyła go w większym formacie bardziej by do mnie przemawiał :)
    A w ostatnim? Straszliwie podoba mi się napis w nagłówku, całkowicie przyciąga moją uwagę; xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra, dobra *zaciera roczki* pora skomentować kolejną porcyjkę szablonów ^^
    Szablon 39 - taki przyjemny, kolory ma ładnie dobrane, strasznie podoba mi się tło <3 tak fajnie wszystko uzupełnia ;)
    Szablon 40 - ładny, taki trochę wpadający w kategorię mroczny, jednocześnie taki miły dla oka *o*
    Szablon 41 - no, znowu te gwiazdeczki, galaxy itp. , wygląda to ładnie, ale z czasem na to patrząc już się niedobrze robi, za dużo tego xD Ogólnie szablon bardzo ładny, delikatny, tylko jakoś css mi nie pasuje, takie zbyt "grube" ( nie wiem jak to ująć) pasowało by bardziej delikatne i wtopione w tło ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy