czwartek, 25 lipca 2013

36 - 38. One step further

Witajcie! Długo mnie nie było, ale po uporządkowaniu kilku spraw wszystko wróciło do normy. Zanim jednak przejdziemy do prezentacji, chcę przypomnieć, że wciąż dostaję nowe zamówienia, pomimo zablokowanej kolejki. Bardzo, bardzo proszę – czytajcie regulaminy. Gwoli właśnie go „zmodyfikowałam”. Od teraz nie będę informowała osób, które łamią reguły o tym, że ich zamówienie nie zostaje przyjęte. Nie mam na to siły.
Akemii wróciła do formy.
Kolejka otwarta. Pod skrzydła przyjmę następne dziesięć osób (siedem, bo trzy zamówienia wciąż czekając na realizację).

………………………………
Zamówienie dla An Tsuki

………………………………

Zamówienie dla Kina.

………………………………

Zamówienie dla Kirei
*Wiem, że prosiłaś mnie o Akatsuki, bo obrazy Sakury trudno znaleźć. Jednak czułam się dziwnie, pisząc w nagłówku „Sakura in Akatsuki”, bez Sakury (chyba rozumiesz xD).

Proszę wszystkich o zapoznanie się z dokumentem tekstowym „Przeczytaj”, który jest w zasobie każdego z folderów dla zamawiających.

Jeżeli zamierzacie złożyć zamówienie, proszę zajrzeć do nowego formularza, bo uległ paru zmianom. Teraz pożytkuję się tylko na poleconych przez was zdjęciach. Ich samodzielne szukanie przyprawia mnie o ból głowy (xD)







5 komentarzy:

  1. Haha, tak, wiem xD Po prostu nie widziałam, żadnych artów z Sakurą, które by się nadawały, przynajmniej mi się tak wydawało XD Ale Ty jednak znalazłaś, i jestem Ci OGROMNIE wdzięczna. Taki zły dzień się zapowiadał, a ja siadam, patrzę, a tu mam nowy szablon. No po prostu myślałam, że się popłaczę ze szczęścia. Jeszcze jest taki piękny, żeomatkoświęta. Naprawdę, jak sobie pomyślę, ile musiałaś się napracować...
    Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz DZIĘKUJĘ <3
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc:
    NA WSZYSTKIE SMOKI, TEN SZABLON JEST PRZECUDNY!!!!!
    Cały czas patrzę (wgapiam się, o tak *Q*) w ten szablon i nie potrafię go ogarnąć. Cudeńko! Arigato!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonały *.* Dziekujeeeee! :D jesteś mistrzem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczekiwanie na szablony trwa zdecydowanie zbyt długo.

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu przemierzając ciemne zakamarki blogsfery,wpadłam gdzieś indziej, czyli... oto jestem! ;D
    No tak, zaglądałam tu już, ale jakoś nie było czasu, aby skomentować.
    Cóż będzie króciutko, ale cóż zrobić, ma też się inne obowiązki xD
    Szablon 36 - podoba mi się najbardziej ze wszystkich. taki... spokojny, ładną ma kolorystykę. Tylko jakoś mi menu cosik nie pasuje, głównie jego obramowanie ;)
    Szablon 37 - podoba mi się najmniej. Szczerze mówiąc, jak na Ciebie, to jeden z gorszych szablonów. Nie, żeby był brzydki, ale tak jakoś... nie trafia w moje gusta. Za dużo motywu galaxy, radzę z tym nie przesadzać, bo potem nie wygląda to zbyt fajnie.
    Szablon 38 - mroczny, a jednocześnie stonowany. Podoba mi się. Przyjemnie się na niego patrzy ^^ Tylko nie potrzebny jest ten bokeh w nagłówku trochę xD ale ogólnie prezentuje się nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy