środa, 3 lipca 2013

33 - 35. Around us

Dobra, muszę przyznać, że jestem trochę rozzłoszczona. Sądziłam, że nie muszę was o tym przestrzegać i jest to oczywistość, ale najwidoczniej nie wszyscy o tym wiedzą. Proszę nie pobierać szablonów, które zrobione są na zamówienie – naturalnie nie dotyczy to osoby, dla której zostało to zamówienie wykonane. Dziękuję dziewczynom, które mnie o tym poinformowały.
Jest to nie fair, zwłaszcza, gdy ów szablon widnieje jeszcze na blogu zamawiającej/ego. Wiem, że nie wykonuję zbyt wielu tzw. „darmówek”, ale nie mam do tego głowy, ani czasu.

Proszę także nie składać zamówień, gdy kolejka jest zamknięta. Mimo wyraźnego punktu w regulaminie wciąż znajdują się osoby, które się do niego nie dostosowują. Zamówienia nie zostaną przyjęte.
Echem, przejdźmy do rzeczy…
33. Luce Lue
………………..………………..

34. Misaki Takanashi
………………..………………..

35. Hitoshi
………………..………………..
Oby tym razem szablon trafił w twój gust.

Wakacje już są, a ja na razie nie mam żadnych planów na dłuższą metę. Macie do polecenia jakieś ciekawe, godne obejrzenia (xD) Anime, albo mangę do przeczytania? Szukam, szukam i nic interesującego znaleźć nie mogę…


Kochani, na koniec życzę wam udanych i bezpiecznych wakacji. Ładnej pogody i upałów (ale nie takich, przy których się topicie xD).

14 komentarzy:

  1. Co do tych zamówień kiedy kolejka jest zamknięta - może włączysz moderację komentarzy? Albo wyłączysz na ten czas funkcję dodawania ich tylko w tej zakładce do zamawiania szablonów? Skoro mentalność ludzi jest taka, a nie inna, trzeba działać i coś z tym zrobić. A skoro nie takie cuda już się widziało , to blogspot i z tym sobie poradzi.
    A teraz wracając do zamówień:
    1. Śliczne! Uwielbiam kiedy menu jest tak po środku, a Sakura i Sasuke po tych bokach dodają temu jeszcze większego urokowi. I te kolorki~ *^* Podoba mi się również ta pajęczynka w ramce na tytuł postu :D Mam nadzieję, że zamawiającej się spodoba, bo jest świetny!
    2. Boskie nad boskością! (To w ogóle ma sens? x"D) Bardzo mi się podoba i już niedługo zawita na moim blogu. Jest ciemniejszy, są tytani i są pioruny gdzieś w tle (o które nawet nie prosiłam, ale dodają temu wszystkiemu prawdziwego klimatu ;D ) Pięknie dziękuję za szablon m(_ _)m
    3. Wyszedł bardzo delikatny, taki anielski jakby c: Ale jest SasuSaku jest i plusik do oceny! Eh... I znów ta pajęczynka ;_; No i widzę nowy CSS na menu boczne o.O

    Co do anime/mang godnych polecanie... A co lubisz? x"D Chętnie bym ci coś zaproponowała, jednak nie wiem czego dokładnie szukasz i co już widziałaś? Tasiemca na całe lato, okruchy życia, kryminalne, shounen, horror i długo by wymieniać... Podaj jakiś gatunek to znajdę coś interesującego, co by wać pannę zainteresowało.
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ! Szablon 35 jak dla mnie jest boski <3 i najlepszy , może to dlatego, że uwielbiam parę SasuSaku
    A tak a propos szablonów, http://sasuke-sakura-story.blogspot.com
    na tym blogu został zamieszczony Twój szablon , który dla mnie zrobiłaś. I nie wiem co mam z tym zrobić. Napisać do tej blogerki czy jak ?? Jestem jakby w kropce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę Ci do niej napisać ;) Ja bym tak zrobiła, gdyby ktoś ukradł ( żeby nie powiedzieć brzydko perfidnie zajeb...ł ) szablon, który widnieje na którymś z moich blogów ( autorzy strzeżcie się, gdyż potrafię być straszna xD )
      Jeśli to jednak nie pomoże, pisz do mnie w razie czego, chętnie pomogę ;)
      Co do szablonów Akemii, wiesz, że Cię podziwiam twój trud i te piękne efekty *.* Widać, że masz do tego rękę.
      Szablon nr. 33 jest taki... inny, ale urzekający ^^ I ma świetne kolory.
      Szablon 34 jest tutaj moim faworytem, jest po prostu genialny! Efekt wszystkiego jest piorunujący i trafia w moje gusta. ^^
      Szablon 35 podoba mi się najmniej, no, ale wszystkim dogodzić nie można ;D
      Ps. Mogę wiedzieć jakich tekstur użyłaś w szablonie nr. 34? Bo strasznie mi się podobają *.*
      I wybacz, że tak krótko, ale sama się wkurzyłam jak zobaczyłam, że ktoś podkrada innym szablony.
      Pozdrawiam! ;3

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. A więc..
    1. Trochę drażnią mnie te pajęczyny w nagłówku, które razem z Sakurą, 'świecami' (?), butelką i 'przydymionym' tłem tworzą nieco mroczną, grobową atmosferę..
    2. No i do czego mam największe zastrzeżenia, to cytat. Dobrze pamiętam i archiwum mi świadkiem, że przesyłałam Ci krótki fragment, który chciałabym, abyś zamieściła w moim nagłówku. Z resztą co do tego, to wysłałam już Ci wiadomość na gadu.
    3. Sam układ, menu boczne bardzo mi się podobają. To jest na pewno duży plus tego szablonu.
    No cóż, mam nieco mieszane uczucia. Zawsze szaleję za większością szablonów, które tworzysz, ale te dla mnie jakoś nie są w stanie trafić w moje serce. Mimo wszystko i tak dziękuję, że poświęciłaś na niego swój czas, bo jak sama pisałaś, praca nad nim trwała zapewne niekrótko. To dalej do końca nie jest to czego szukam, ale nie ma też tragedii i niebawem go opublikuję ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dlatego właśnie wolę, żeby składano zamówienia w przeznaczonej do tego zakładce. W skrzynce e-mail wszystko mi się traci i miesza, a o GG już nawet nie wspomnę...
      No cóż, szkoda, że nie sprostałam twoim wymaganiom, ale cieszę się, że moja praca nie pójdzie przynajmniej na marne :)

      Usuń
    3. Heh, faktycznie trudno jest sprostać moim wymaganiom ^^" Ale jeśli Ci to nie przeszkadza, to jeszcze raz złożę zamówienie ]:> Jestem uparta.. xD Mówi się, że do trzech razy sztuka.. O ile mogę, oczywiście :) I następnym razem zapamiętam, i się poprawię. Zamówienie złożę, jeśli tylko będzie taka okazja ;)

      Usuń
  5. No siemaa. Może tak na wstępie, zacznę od tego co napisałaś. W głowie mi się nie mieści, że niektórzy "kradną" szablony. Jeśli ktoś z tych osób to czyta, to pozdro, stuknijcie się w łepetynkę i spytajcie czy warto.
    Co do tych komentarz to w pełni popiorę radę Miasaki T. Wiem że to może być pracochłonne ale cóż innego można poradzić ?
    No i w końcu przejdę do tej milszej rzeczy, którą zawsze się zachwycam.. Szablony! xdd
    33.--> Pełen energii i wigoru. Cudowny pomysł z rozstawieniem w taki sposób bohaterów, ciekawie to wygląda^^. Ogólnie to mogłabym się trochę obawiać, że zamawiającej zabraknie kolumn bocznych, ale takie ustawienie jest po prostu idealne *.*
    34.--> Na widok tego to mam ochotę piszczeć. Musiałaś się nadnim straszliwie namęczyć, tyle elementów. ;o Ale efekt końcowy jest zniewalający. Te pioruny! I ta bestia po lewej stronie. Me gusta ^^
    35.--> Zakochałam się w nim! Taki delikatny, uroczy, pełen romantyzmu <3 uwielbiam takie. I te pajęczynki. Ohohohh.. No jest po prostu świetny, myślę ze Hitoshi się spodoba *.*
    Buziaki ; ****

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohayo! Mam do ciebie dwa pytanka, bo nie doczytałam się tego w regulaminie.
    Mianowicie chciałabym zapytać, czy robisz szablony dla blogów jeszcze nierozpoczętych, to znaczy, na których nie ma jeszcze notki?
    A drugie pytanie.. Cóż, prawdę mówiąc nie jestem za bardzo ogarnięta w szablonach, tych całych kodach, ustawianiu itd. Więc jesli zdarzyłoby się, że nie mogłabym sama sobie dać rady z ustawieniem danego szablonu, byłaby możliwość być pomogła/ ustawiła?
    Z góry dziekuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, robię szablony dla blogów nierozpoczętych, a co do ustawień szablonu, w folderze, który się pobiera znajduje się instrukcja, ale w razie problemów jestem zawsze gotowa do pomocy :)

      Usuń
  7. Przepraszam, nie było napisane, że to zamówienie, więc nie wiedziałam. Zaraz zmienię ;) Yasu Takashi (sasuke-sakura-story.blogspot.com).

    OdpowiedzUsuń
  8. I przepraszam za nick, ponieważ mi się komputer zacina i co chwilę wyłącza. Yasu Takashi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam, że tak piszę. Jestem na innym komputerze, a mój jest zepsuty. Nie mogę się zalogować na konto, co dowodzi, że piszę anonimowo, ponieważ nie znam hasła i nie mogę zmienić szablonu. Za kilka dni będę mieć komputer. Przepraszam, ale próbowałam wszystkiego i nie mogę, naprawdę przepraszam. Yasu Takashi.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy