wtorek, 18 czerwca 2013

30 - 32. Art of Survival

Witajcie! Oficjalnie skończyłam z nauką na ten rok szkolny. Szablony byłyby wcześniej, tyle że dopadł mnie okropny leń i brakowało mi inspiracji by cokolwiek stworzyć.

30. KammaI
………………..………………..
W przypadku tego szablonu bardzo proszę właścicielkę bloga o zapoznanie się z dokumentem tekstowym, który zawiera pobrany folder.

31. Marzycielka
………………..………………..

32. Vivianna Black
………………..………………..


A teraz wiadomości, tak dla jasności:

 - Miku Hanami: Nie odpowiedziałaś na wiadomość, którą podesłałam ci na GG. Nie podałaś także adresu bloga przy zamawianiu szablonu, więc tam też nie mogłam się z tobą skontaktować. Proszę o szybką odpowiedź. Bez tego nie mogłam wykonać szablonu. Informacje były niejasne.

 - Yuki Boshi: Złożyłaś zamówienie, gdy kolejka była zamknięta (patrz Regulamin, punkt 3), jednak zrobiłaś to niecałe dwie minuty po tym jak zaktualizowałam kolejkę. W takim wypadku miałaś prawo nie zauważyć zablokowanej listy, więc dodam twoje zamówienie do kolejki ^ ^

 - Hitoshi: Wybacz, potrzebuję więcej czasu do pracy nad twoim szablonem. Wiem, że na liście byłaś trzecia, ale wykonałam już trzy kolejne szablony, toteż postanowiłam je opublikować. Mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe… Przy następnej porcji szablon będzie już w pełnej gotowości. Na ten czas mam jedynie projekt.
Czas na darmówki! Już dawno żadnych nie było. Za tydzień opublikuję dwie pozycje z kolejki i dwa wolne szablony.

Spodziewajcie się także zawiechy…

Nie mam siły do Fanficków i blogów graficznych jednocześnie. Muszę odsapnąć. 

10 komentarzy:

  1. Jeeeeej, zakochałam się w nr.30 *q* Aż zazdroszczę zamawiającej! Jest zarówno mroczny, smutny i melancholijny... no idealny. Gratuluję świetnej roboty! A nr 31 jest taki uroczy, zwiewny i letni^^ No uroczy, nic dodac nic ująć. Najmniej podoba mi się 32, nie wiem, ale to może wina kreski, bo ta z FT nie jest moją ulubioną xd Sumując - nadal jesteś moim graficznym Guru! Wiesz, że nawet wyczekuję ty szablonów niemal tak samo, jak nowej notki na ANI? :D

    Pozdrawiam! ;*
    [nakanaide-ss.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie potrafię się nadziwic, że jedna osoba jest w stanie stworzyc tak dużo, tak zróżnicowanych, a zarazem pięknych szablonów.^^
    30.--> W tym to jestem po uszy zakochana! Ta przygnębiająca szarośc, rozświetlona cudowną czerwienią. serduszko <3 kocham to zestawienie kolorów, a tobie udało się je idealnie połączyc. do tego te obrazki smutne ale pełne nadziei.;3
    31.--> Kocham każde SasuSaku, więc to oczywiste, że mi się podoba, no ale, ale! Jak to moja poprzedniczka trafnie określiła, zwiewny i wiosenny, do tego przyjemny dla oka i delikatny. Śliczny jednym słowem, do tego dodałaś zdjęcie z dzieciństwa, którym jestem zauroczona. Me gusta.*.*
    32.--> Określiła bym go jako pełnego nadziei i determinacji. Nagłówek, z którego bije pewnośc siebie. Jest tak inny od tych dwóch poprzednich. Brakuje mi do niego słów, te oczy... zapierają dech w piersiach.xD
    Buziaki ;****

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę kolejna dawka pięknych szablonów *.*
    Szablon nr. 30 jest przepiękny! I te kolory, szarość ładnie komponuje się z lekkim dodatkiem czerwieni. Wygląda to olśniewająco, po prostu brak mi słów!
    Szablon nr. 31 jako wielbicielka SasuSaku jestem jak najbardziej na tak! <3 Jest taki delikatny i uroczy, ma coś w sobie, co nie pozwala odciągnąć od niego wzroku. Jest w 100 % w moim guście ^^
    Szablon nr. 32 jest ciekawy, taki inny od wszystkich, ale właśnie to mnie się w nim podoba. I kolorki są świetne ;)

    No cóż, pozdrawiam i życzę weny i w pisaniu i tworzeniu szablonów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Akemii ! Masz rację nie zauważyłam. Szablony jak zawsze są piękne ! Pozdrawiam i życzę Duuuużooo Weeenyyy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam ! ten szablon jest piękny. Taki uroczy !
    Wszystko mi się w nim podoba. Naprawdę dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Nie ma żadnych zastrzeżeń dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te dwa pierwsze są piękne *v* Naprawdę nie przestajesz mnie zadziwiać! Tylko tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne szablony, naprawdę ;)
    powiedz mi, czyja jest ta piosenka w odtwarzaczu? słucham jej bez przerwy ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Akemii, nie wiem czy tego pilnujesz czy nie, ale jako koleżanka po fachu ( mimo, że do Ciebie mi daleko ) chciałam powiadomić Cię, że twój szablon, dla Marzycielki, który notabene znajduje się dalej na blogu zamawiającej, widnieje również na innym blogu: http://sasuke-sakura-story.blogspot.com/
    Moim zdaniem to jest trochę chamskie ( a nawet nie trochę ), nie wiem czy Cię to cokolwiek obchodzi, ale wolałam Cię o tym powiadomić. ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy