poniedziałek, 3 czerwca 2013

27 - 29. Still Here

Witajcie! Jak zapewne już zauważyliście na Wonderland zaszły drobne zmiany. Szablon swoją drogą, lecz o co was proszę, to zapoznanie się z regulaminem, bo ledwie go opublikowałam, a już znalazły się osoby, które się do niego nie dostosowują.
Z natury jestem dobroduszna i z trudem przychodzi mi komuś odmówić, dlatego i tym razem zaakceptuje wasze zamówienia, ale poświecie trochę czasu i zapoznajcie się szczególnie z numerem trzecim w regulaminie. Następnym razem będę musiała być bardziej konsekwentna. Jest to po prostu nie fair w stosunku do osób, które nie składają zamówień, gdy kolejka jest zamknięta.
Widzę, że ów zgłoszeń przybywa, więc musicie liczyć się z dłuższym czasem realizacji. Chciałam wykonywać również szablony wolne, ale na to tym bardziej brakuje mi czasu.  

27. Szablon dla Makiko Chan
………………..………………..


28. Szablon dla Misaki Takanashi
………………..………………..


29. Szablon dla Sasame Ka
………………..………………..

Z urlopu na razie rezygnuję, zwłaszcza, że dużo z was złożyło zamówienia. Tym razem powiększę także kolejkę do dziesięciu osób, ale potem już nieodwołanie ucinam sobie króciutką przerwę od robienia szablonów.

Dziękuję za zaufanie i pozdrawiam! 

10 komentarzy:

  1. Jezusie kochaniutki, kobieto przyprawiasz mnie o zawał serca! Zawsze kiedy widzę, że dodałaś coś nowego ( nie zależnie czy tutaj czy na którymś z twoich blogów) serce wali mi jak cholera. No i klikam w podgląd na moje zamówienie, a to cholerstwo się trochę ładowało ;< ale to nic! Kiedy w końcu szablon się wyświetlił, jedno słowo wyłoniło się z moich ust "Zajebiste" ( z góry przepraszam, za niestosowne słownictwo, ale nie mogłam się powstrzymać :D ) normalnie myślę, że zaraz umrę z zachwytu! O takim szablonie nawet nie śniłam, gdyż nie myślałam, że to będzie, aż takie cudo! Akemii JESTEŚ WIELKA! Huh, trochę ochłonęłam :D
    a Teraz może przejdę do innych szablonów :)
    Szablon nr. 27 jest ładny, ma śliczne kolorki, takie przyjemne dla oka, nie jest wszystkiego zbytnio "napaćkane" i dobrze, lubię takie szablony, jestem w 100% pewna, że zamawiającej się spodoba. ;)
    Co do szablonu nr. 28 ma takie miłe kolorki, delikatne, jednocześnie jest taki wesoły i można w nim wyczuć radosną atmosferę.
    Huh, ja ze swojego zamówienia jestem bardzo zadowolona ( z resztą jak zwykle! ), jesteś kobieto geniuszem i bardzo Ci dziękuję! <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym natłoku wrażeń zapomniałam dodać, że śliczny jest szablon główny, rodem z Krainy Czarów! :D W końcu to wonderland, więc jak mogłoby być nie magicznie? :)

      Usuń
  2. Ostatni to jakaś magia! <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje serce podbił szablon główny i nr.27 <3 i piosenka - jak w banku, będę jej słuchać przez dwa dni bez przerwy xd

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Burza poszła, serwet naprawiony (5 godzin ślęczenia nad routerem, wyzywania świata, a tu się okazuje, że trzeba było odinstalować kartę bezprzewodową sieci .-.), no i sprawdziany pozaliczane. To teraz pisać pochwały!
    27. Bardzo mi się podoba, jest taki wiosenny (Co z tego, że za trzy tygodnie lato, ja jeszcze wiosny nie widziałam i tych naprawdę wiosennych dni D: ) Uwielbiam tę parkę, więc plusik leci z góry xD No i te kwiatuszki *_*
    28. Cudny, boski, nieziemski *100 synonimów później* Kocham! Naprawdę nie sądziłam, że powstanie z tego coś takiego! Świetny pomysł z tym cieniem walczących chłopaków w prawym rogu *^* Bardzo dziękuję za wykonanie ;D
    29. Widziałam ostatnio tego arta na dA... i mam wrażenie, że Naruto to jednak lepiej wypada w takim wdzianku >.> Ale ładny, lubię takie ciemne kolorki :)
    Reasumując... MASZ TALENT! Naprawdę niezwykłe szablony ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. czyżbym nie dodała ponownie komentarza.. Hmm, no cóż mój talent! A tyle się nad nim rozpisałam, no trudno, zaczniemy od nowa. ;3
    A więc tak! zacznę od szablonu, 27, który został przygotowany specjalnie dla mnie. AAA!! Mam ochotę zacząć krzyczeć, jest cudowny, idealny! Gdy zamawiałam go to nie byłam pewna czego tak naprawdę chcę, no ale po co skoro ty wiedziałaś to za mnie :D Jestem zachwycona? to chyba zbyt mało powiedziane! wzruszyły mnie te kwiaty, które są praktycznie wszędzie!
    Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję!!!!

    co do reszty? szablon 28, jest równie cudowny. delikatny i wesoły zarazem. ;3
    29. No i tu również mnie podbiłaś. już wcześniej zastanawiałam się w jaki sposób umieścisz ten obrazek w nagłówku i straszliwie mi się to podoba ;d;d mroczny! a wszystko ze sobą cudownie komponuje. Me gusta^^
    A co do szablonu głównego to chyba nie muszę się wypowiadać? Przecież wszyscy widzą, że jest śliczny, pomysłowy i że musiałaś w niego włożyć dużo pracy.^^
    Dziękuję jeszcze raz. ;3
    Buziaki ; *****

    OdpowiedzUsuń
  7. Akemii obecny wygląd bloga jest najlepszy! fajnie że nie są to postacie z manig czy anime, taka miłą odmiana :) mam pytanie, czy nagłówek to kombinacja kilku obrazków czy jeden wielki (mam na myśli czy dodawałaś każdą postać oddzielnie, czy były już wszystkie razem)? A tak po za tym, ta piosenka co leci jest boska! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Obrazek na nagłówku jest jeden:
      http://www.zerochan.net/full/238225

      Usuń
  8. Kochana! Twoje prace są przecudowne, wszystkie, co do jednego. Dlatego oburzył mnie fakt, że nie wszyscy doceniają Twoją pracę. To znaczy szablon, który wykonałaś specjalnej dla osoby zamawiającej, został przywłaszczony przez innego bloga. Nie wiem czy powinnam pisać, czy też Cię to interesuje, ale uważam, że to nieposzanowanie dla Twojego trudu. Daję jakby co linka do tego bloga- jak nie chcesz, to nie zerkaj. Jeśli chcesz, to oczywiście zobaczysz szablon, który wykonałaś dla innej osoby, niż ta, co tam umieściła.
    http://love-in-fairy-tail.blogspot.com/p/szablon.html - to tu
    Pozdrawiam, K

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy