sobota, 25 maja 2013

24 - 26. Fading away


Ohayo, minna! Zapraszam na nową dawkę szablonów. Już teraz ogłaszam wszem i wobec, że po wykonaniu kolejnych trzech pozycji z kolejki, Akemii wybiera się  na tygodniowy urlop. Pierwszy i na pewno nie ostatni. FanFick + Szkoła + Końcówka roku szkolnego. Nie ma tutaj nic skomplikowanego, prócz znanego braku czasu.
Hej, rzekomo to ja jestem tutaj graficzką, ale od pewnego czasu Blogspot nie obsługuje u mnie przeźroczystości, a zamiast niej wciska czarne tło. Miał ktoś podobny problem? Myślałam, że po odświeżeniu, wylogowaniu, zrestartowaniu laptopa to minie, ale wciąż przeźroczyste tło jest czarne.
Bardzo prosiłabym o odpowiedź.
Ten aspekt trochę odebrał mi przyjemność z robienia tych szablonów, ale jakoś sobie poradziłam. Oto efekty:
24. Szablon dla Hitoshi
_________________

25. Szablon dla Sunna
_________________

26. Szablon dla one san
_________________

Po moim tygodniowym urlopie dokonam drastycznych zmian na Wonderland. Będziecie łatwiej mogli dotrzeć do kolejki i dokładniej zapoznać z panującymi tu zasadami, gdy stworzę niejaki „Regulamin”. 

8 komentarzy:

  1. U mnie również się tak dzieje, niestety i u wielu innych osób również. Jest na to sposób, jednak trzeba mieć cierpliwość.
    Wchodzisz http://tinypic.com/, wgrywasz nagłówek, po czym kopiujesz ostatni link ( to chyba wiesz xD ) i potem wiadomo wchodzisz w układ, potem nagłówek i zaznaczasz link po czym go wklejasz, po czym czekasz aż się wgra i zapisujesz :D
    Co do szablonów:
    24. Jest śliczny, ma urocze kolory i świetne kody :D
    25. Ten jest równie piękny, ma coś w sobie.
    no i 26. który jest tutaj faworytem. Przepięknie zrobiony i dopracowany. Trafia w moje gusta! :D
    No nic nie za bardzo się rozpisałam, ale cóż i tak wiesz, że kocham Twoje szablony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sasame Ka, właśnie chciałam napisać ten sposób. :D
      A co do szablonów to jak zwykle śliczne. :)

      Usuń
  2. Zakochałam się w szablonie 24! Jest śliczny, cudowny, idealny. Kocham przejrzystość taką jak tam. Ma w sobie to coś, co mnie uwiodło. ^^
    Co do szablonu 25. Zaczynam gardzić sobą, że nie znam Fairy Tail, a coraz bardziej o tym głośno. To co stworzyłaś zachęca mnie do obejrzenia lub przeczytania tego M&A.
    No i ostatni. Zapiera mi dech w piersiach.. Moja pierwsza myśl jak go zobaczyła 'ładny, ale nie ma w sobie tego czegoś.' nie przemawiał do mnie. Ale im dłużej mu się przyglądałam ty bardziej mi się podobał.
    Cóż, kocham twoje szablony, które są coraz to lepsze! xd
    Buziaki ; ***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam problem z przezroczystością! Musiałam najpierw 15min się po wkurzać, zanim ogarnęłam, że wystarczy zalinkować obrazek i już wszystko jest pięknie ^^" Blogspot coś ostatnio miesza, najpierw html, teraz to... niech trzymają się z dala od css, bo wtedy dopiero się wkurzę, jak trzeba będzie wszystko na nowo ogarniać...

    No ale! Szablony! Zdecydowanie moje serce podbił nr.26, jest po prostu magiczny, idealny *q* I wielki szacun za nagłówek w nr.25 :O jeśli wszystkie obrazki połączyłaś Ty, to naprawdę kawał dobrej roboty, bo pięknie ze sobą te postacie grają :)!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tu cudnie! *^*

    OdpowiedzUsuń
  6. It just guarantee how the juicing version may last for some stage.
    Twenty-five fusion picture surroundings could be
    contacted making use of the Pick and choose Time period Gallery control in order to select any one of 4 groupings
    and it feel digitally on screen, then this Stride
    Up/Down control buttons (that sometimes put a complete tandum reasons for navigating the type of never-ending
    cycle treatments), likewise going up on-screen, within the category.
    Definition could possibly comfortably grind into and possibly strong carrots for your
    targeted day-to-day amount along with recent Vit a.


    my page - cuisinart stick blender stainless Steel

    OdpowiedzUsuń
  7. While we're talking about berries, they are really an excellent option for sweetening to the top level a brand new formula. Making a decision on which probably vegetables machine or juice machine to purchase ,, are set seen on your company needs. Those people that will need food processor to work with purple fruit smoothies would like an intense vita mixer so that you wear out our own fresh vegetables sufficiently. When it comes to, you are going to generate a sudden moyen, or even breakfast meal rumbling, all you need use is ready all the ingredients included in the blender or food processor and additionally put together each of them using your food processor or blender. He has been has been compensated accurately everytime Two week Michelin Features, at the same time 07 began capacity mostly about three wanna-be cooks throughout the uk to cart two to three Michelin features previously.

    Feel free to surf to my webpage: best blender

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy