piątek, 17 maja 2013

21 - 23. Quiet like the snow


Ohayo, minna! Dawno mnie nie było, wiem – problemy w szkole, odmowa współpracy ze strony laptopa. No, różnie bywa. Jestem pewna, że doskonale to znacie. Ale do rzeczy. Zanim zaprezentuję wam szablony chcę uściślić jedną ważną informację. Jeżeli kolejka jest zamknięta, lub wyraźnie napiszę, że nie przyjmuję zamówień, proszę ich nie składać. Nawet na zapas…
Oczywiście przyjmę jeszcze zamówienia, które zostały złożone, ale taka sytuacja zdarza się ostatni raz.
Póki co jest jeszcze miejsce na trzy zamówienia, więc zachęcam. Ostrzegam jednak, że ostatnia trójka będzie musiała poczekać co najmniej półtorej tygodnia na szablon. Nie mam tutaj załogi. Jestem samiusieńka.  

21. Szablon dla Calleight
____________________



22. Szablon dla Black_Cloud
____________________



23. Szablon dla Miku-chan
____________________


Tym razem jakoś rzadko korzystałam z podesłanych przez was zdjęć, jeśli zaznaczaliście, że nie muszę ich używać. Jakoś nie mogłam nic z nich stworzyć. Szablon Black_Cloud i Miku-chan przeszedł tysiące poprawek i zmian. Żeby tylko efekty końcowe was zadowoliły. 


10 komentarzy:

  1. Awwww *______* Dziekuje, dziekuje, dziekuje! I dalej nie wiem co powiedziec, oprocz kolejnego dziekuje ;)
    Szablon jak najbardziej mi sie podoba, tak samo jak szablon dla Black_Cloud i Calleight ;D
    Jestes po prostu genialna! ;D Oh jak ja zaluje ze moje dwa pozostale blogi nadal tkwia na onecie, ale jakos mam sentyment do nich ;)
    A teraz lece pobawic sie ze wstawieniem szablonu i ogarnieciem podstron itp itd ;D
    Raz jeszcze Arigatou!

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest.. BOSKIE!!! Szablon Miku-chan jest po prostu FANTASTYCZNY! Taki lekki, skromny, uroczy. Ta Sakura jest taka śliczna i urocza, że napatrzeć się nie mogę! :)) Już coraz bardziej przekonuję się do nieco jaśniejszych barw ;) ! GENIALNE! Nie wiem jak jeszcze mogę to opisać. Po prostu WSPANIAŁE. Jesteś genialna! Aż nie mogę się doczekać swojego :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku szablon 21 jest taki słodziutki *.* Bardzo mi się podoba i takie przyjemne kolorki. Jednym słowem : słodziaśny xD
    Szablon 22 - no cóż, nagłówek jest śliczny, ale ta kratka w tle mnie się nie podoba. Kolory - uwielbiam fiolet w każdym odcieniu, także tutaj jestem jak najbardziej na tak :D
    Szablon 23 - ten szablon zdecydowanie jest tutaj faworytem. Jest śliczny, a ja jestem nim zachwycona! I tło jest takie słodziutkie ( coś w tym komentarzu nadużywam tego słowa xD ) o miłych dla oka barwach. No i świetnie wkomponowane cytaty do nagłówka. Jak już pisałam, szablon jest piękny. :)

    Pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no, to było piękne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę dopisać, że marzę o takim uroczym, słodkim szablonie jak Miku-chan (tamten z Tenten i Nejim również wspaniały). Stanowczo podobają mi się te kolorki. Jest tak delikatnie, skromnie i pięknie ;) Aż jej go zazdroszczę! :) Ale trzymam się tych opisów, które Ci podesłałam. Jedynie jestem bardziej przekonana do jaśniejszych barw (jak w szablonie Calleight, Miku-chan i Habanero). Połączenie delikatnego różu z szarym jest bardzo miłe dla oka.

    Po zobaczeniu szablonu Miku-chan rozwiałam wszelkie wątpliwości. Ufam Twojej kreatywności ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie piękne, jak zwykle c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, dziękuję bardzo. Nie wiem jak jeszcze mogłabym opisać moją wdzięczność. xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Akemii, mam pytanko: Nad postami robi mi się coś takiego: http://i42.tinypic.com/33dk08h.png wygląda na to jakby posty były "zbyt wysoko" w stosunku do nagłówka? Nie znam się zbytnio na tym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj doszłam do tego, że dzieje się tak tylko na podstronach. Wobec tego raczej nie będzie mi to przeszkadzało. ^^
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  9. Szablon dla Miku-chan jest taki słodki, może jest możliwość ściągnięcia go?? ♡♡

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy