czwartek, 2 maja 2013

18 - 20. Into the light


Ohayo, minna! Dzisiaj przybyła do mnie z wizytą burza! Taka byłam uradowana, że nawet nie mam jej za złe porannej pobudki. Poważnie, rzadko kiedy udaje mi się wstać o dziewiątej rano. A jednak cuda się zdarzają. Piorunom wszystko wybaczę.

18. Szablon na Anastasiane R.
____________________


Ten drugi, spóźniony, wedle życzenia. Postawiłam na trochę żywsze kolorki niż poprzednim razem.

19. Szablon dla Anae Mitsuki
____________________


Zrobiłam go dwa razy, bo ta pierwsza wersja mi nie spasowała. Mam nadzieje, że ostateczna się tobie spodoba.

20. Szablon dla Sunna
____________________


Aż przyjemnie się go robiło w tych słonecznych barwach.

Akemii urządza sobie krótką przerwę. Kolejka jest zamknięta i proszę nie składać zamówień póki się nie odblokuje. Po wykonaniu kolejnych trzech szablonów zacznę na nowo przyjmować zamówienia. 



8 komentarzy:

  1. Śliczne są! Wszystkie trzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, nawet nwm jak ci dziękować! Szablon jest śliczny, bardzo mi się podoba. Masz talent, naprawdę i to wielki *.*

    Dziękuje kochana i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja już pisałam, że jesteś mistrzem? Nie? To teraz piszę...dziękuję Ci z całego serca :*

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie szablony już widziałam, ale nie miałam czasu, aby skomentować. Kocham wszystkie twoje dzieła, a jeśli już chodzi o SasuSaku, to zawsze mi szczena opada. xD Zacznę, więc od tej ukochanej pary. Szablon jest śliczny, ma takie delikatne kolory, jest taki słodziutki *.* Normalnie, aż zazdroszczę zamawiającej xD
    Następny szablon, już w mrocznej kolorystyce, ale również bardzo mi się podoba. Ciemne barwy oddają klimat szablonu, zauroczyłam się nim *w*
    Kolejny jest w takich pogodnych barwach, miły dla oka. Osobiście nie oglądam Fairy Tail, ale patrząc na ten szablon, aż mam na to ochotę... I chyba zacznę xD
    Ogólnie szablony bardzo mi się podobają. :)

    Pozdrawiam! ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże! Jakie robisz cudne szablony *.* Tylko pozazdrościć. Przejrzałam wszystko, co stworzyłaś i jestem pod wrażeniem. Niewątpliwie od dzisiaj jesteś moją graficzną ulubienicą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akemii! Bardzo dziękuję za zrobienie takiego ślicznego szablonu! PO prostu brak słów. Zbyt idealny, cudny T^T Wzruszyłam się...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie piękne, jak zwykle, muszę jednak przyznać że ten pierwszy najbardziej mi się podoba c: Trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trafiłam tu przez przypadek i powiem ci, że od razu, pierwsze co rzuciło się przed moje błękitne oczęta to Ukyo *^*, ale, to pierwszy szablon podbił moje serducho *Q*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy