niedziela, 28 kwietnia 2013

15 - 17. Not Alone


Ohayo, minna! Dopadła mnie jakaś graficzna wena. Wykonałam trzy zamówienia i z każdego szablonu jestem dumna. Ponadto zaliczyłam wreszcie pierwsze bieganie w tym roku i postaram się z całych sił robić to systematycznie, także wiece… humor mi dopisuje! Mimo, że mam jutro sprawdzian z fizyki i WOS’u…

15. Szablon dla Anastasiane R.
_______________________

Takie delikatne, ale urocze. Moja miłość do SasuSaku znów odbija się na szablonie. Jedyna uwaga, a właściwie prośba dotyczy nietytułowania kart: pozostaw je, kochana, bez nazwy, żeby uzyskać efekt z podglądu.

16. Szablon dla Sasame Ka
_______________________

Kolorystyka odbiega trochę od pastelowej, ale zdjęcia, które mi posłałaś nie pozwalały mi posłużyć się czymś jaśniejszym. Mimo wszystko szablon uważam za udany. Mroczna aura Orochimaru z ilustracji dopasowuje się nawet do odcieni fioletu.  

17. Szablon dla Misaki Takanashi
_______________________

Szablon... z polskim napisem. Wybacz, ale gdy dopisałaś prośbę o zmianie, całość była już gotowa. Nie dałam rady tego skorygować. Nie zawsze zabieram się za szablony według kolejki, nieraz robię to według własnego kaprysu. Ale jest smok - moje ukochane stworzenie. Przyjemnie pracowało mi się myśląc o klimacie magii, ognia itd... I wsłuchując się w muzykę z twojego bloga, którą ubóstwiam. 

No, wobec tego życzę wam wszystkim przyjemnego odpoczynku!
Kolejne szablony pojawią się do tygodnia.
Pozdrawiam!


6 komentarzy:

  1. Piękne *q* nawet nie wiem, który podoba mi się najbardziej... chyba ten SasuSaku, ale pewności nie mam xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż zacznę od szablonu zamówionego przeze mnie. Patrzę na podgląd i zaniemówiłam! Jest śliczny, nawet lepiej, że kolorystyka odbiega od pastelowej. Bardzo mi się podoba! *.* Jest tak śliczny, że aż brak mi słów...
    Co do szablonu SasuSaku, hm... wszystko ładnie i pięknie, tylko mnie trochę przeszkadza ten "wypięty tyłek" Sakury, szablon jest taki delikatny i uroczy, a tu takie coś, ale ogółem kolorystyka przyjemna dla oka, również bardzo mi się podoba. :)
    Szablon z Fairy Tail też mnie urzekł, szczególnie kolorki *.* Jest jak każdy twój szablon niesamowity.
    No to teraz zabieram się za wgranie szablonu i jeszcze raz bardzo, bardzo, bardzo dziękuję! :* ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaaał~! *o* Bardzo dziękuję, bo właśnie o to mi chodziło i przyznam nawet, że wolałam polskie napisy, ale po tym jak zauważyłam wszędzie na twoich szablonach jedynie angielskie, zmieniłam zdanie i tak jakoś wyszło. Naprawdę nie mam się do czego doczepić. A skoro już komentuję to ocenię jeszcze dwa wcześniejsze.
    W pierwszym podoba mi się złączenie obrazków... i te drzewa wiśni *o* Swoją drogą ten tyłek Sakury rozwala xD
    W drugim zaś kolorystyka jest jak najbardziej okej C: I ten Orochimaru 8D
    Wszystkie szablony są świetnie wykonane.
    A mój szablon już widnieje na blogu ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. SasuSaku - cudowne. Ślicznie dobrane obrazki. Najpiękniejszy ten po środku.
    Ten dla Sasame... świetny kolor. Ten szablon ma coś takiego w sobie, że aż chce się na niego patrzeć.
    Ostatni też niczego sobie, również mi się podobał. Z resztą jak wszystkie Twoje prace.
    Czekam na dalszy ciąg genialnych szablonów. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG...ale piękny...jesteś mistrzem...brak mi słów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są świetne, ale ten ze smokiem najbardziej przypadł mi do gustu o3o

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy