środa, 24 kwietnia 2013

13 - 14. Madness


Ohayo, minna! Dzisiaj zwięźle i na temat. Przyszykowałam na razie tylko dwa szablony z kolejki. Nauka, zbliżający się wielkimi krokami czerwiec, a także koncentracja i czas poświęcony moim FanFickom nie pozwoliły mi wykonać trzeciego. Zabrakło mi już weny „graficznej”.

13. Szablon dla Meika
____________________

Prosiłaś mnie o dobór cytatu i zaopatrzyłaś w obfitą ilość ilustracji. Jednej z nich nie wykorzystałam, szablon byłby wtedy zbyt „zapchany”, chyba mi to wybaczysz. A z cytatem wolałam nie ryzykować, nie znając dobrze opowiadania. Jeśli bardzo ci na nim zależy, napisz na e-mail, a go dodam.

14. Szablon dla Mini Aika
____________________

Ten szablon przyprawił mnie niejednokrotnie o ból głowy. Ustawienia posta, kolumny – makabra. Wreszcie połapałam się w kodach i jestem z niego dumna. Od razu pokochałam użyte zdjęcie Natsu i Lucy. Po prostu nie mogłam nie dodać go do szablonu. Proponowałaś szarość, lub beż… wybrałam beż, taki ciemniejszy i bardziej intensywny odcień. Mam nadzieję, że ci się spodoba.

Zwolniły się dwa miejsca, ale kolejka pozostaje zamknięta. Pozwólcie mi wpierw ogarnąć szkolne oceny i własnego FanFicka. Następna porcja szablonów pojawi się do tygodnia.
Pozdrawiam!



11 komentarzy:

  1. Szablon wyszedł rewelacyjnie. Dlatego chcę Ci bardzo, ale to bardzo podziękować za włożony trud i wkład. Szczególnie, że napisałaś, że miałaś z nim małe "problemy". :)
    Czy mi się podoba? Jestem zachwycona jednym słowem mówiąc.
    Te kolory, ilustracje, całość - po prostu cudo.
    Jeszcze raz dziękuję Ci z całego serca. :)
    Pozdrawiam i życzę natchnienia na kolejne Twoje prace. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S Umieściłam również informacje o Twoim autorstwie tego szablonu oraz podałam z jakiego bloga on pochodzi :)

      Usuń
    2. Zajrzałam na twój blog, by sprawdzić czy szablon wgrał się prawidłowo i zauważyłam, że zatytułowałaś karty. Czy mogłabyś usunąć tytuł? (Żeby po protu strony nie były zatytułowane) W ten sposób tło tytułu nie będzie wyjeżdżało poza post. Tak jak na podglądzie.
      Cieszę się, że szablon ci się spodobał :3
      Pozdrawiam ^ ^

      Usuń
    3. Już poprawiłam- dziękuję za uwagę. :))
      Od razu widać różnicę i że jest lepiej.
      Jeszcze raz dziękuję . ;3

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. No coz pozostawie slad ;3
    1. szablon swietny c:
    Jutro go ustawiem :3 ( Teraz jestem na tel. )
    Drugi tez jest niesamowity *o*
    Ps.: Meika to moje bff z reala jak by co c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akemii-san ,szablon ustawiony ;D
      Dziękuję za niego!

      Usuń
  4. Co do pierwszego szablonu.. jest taki prosty, ale piękny. Kolorki świetnie pasują.
    Drugi natomiast wydaje się być "żywszy" i aż czuć tą pozytywną energię. :3
    Jak zwykle kawał dobrej roboty! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, Akemii-san, wyszło... Cudowne *.* Oczywiście że Ci wybaczę i cytat jest... Zbędny. Nie mogę się doczekać aż Ami go wstawi na naszego bloga *.* Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, jak ja kocham twoje szablony! Zawsze są takie urocze i magiczne... pierwszy szablon jest po prostu śliczny! Bardzo mi się podoba, a kolory są przyjemne dla oka. Co do drugiego zgodzę się z Zochan, że jest taki żywszy.
    No cóż, życzę weny w dalszym tworzeniu szablonów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesus fuck, jesteś niesamowita! :O Chcę szablon! *^*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy