piątek, 19 kwietnia 2013

10 - 12. Gift of love

Ohayo, minna! Wiecie, że już jest wiosna? Wreszcie! Nawet znośnie wstaje się do szkoły, gdy do mojego pokoiczku wdziera się ten upragniony blask i towarzyszące mu ciepło. Niestety słoneczku utrudniało nieco pracę nad szablonami, gdyż waliło mi prosto w monitor (xD). Ale co tam, najważniejsze, że nareszcie uporałam się z trzema szablonami z kolejki.


10. Szablon dla Habanero ;3
________________________



Oj, tutaj się namęczyłam. Szczególnie ze znalezieniem jakiś pasujących do twoich wymagań ilustracji, a jednak… Internet wcale nie ocieka obrazkami z parą NejiTen. Prosiłaś o mroczny klimat, ale za Chiny ludowe nie potrafiłam odnaleźć odpowiedniego zdjęcia. Jeżeli ten szablon ci nie spasuje, jestem skora wykonać kolejny, ale tym razem bezwarunkowo musisz mnie wspomóc zdjęciami. 

11. Szablon dla Kaori'Dee - Rakurai
________________________


Mroczne NaLu. Chociaż nie oglądam Fairy Tail, ze znajomości obrazków internetowych tego paringu nie potrafiłam wyobrazić sobie mrocznego szablonu z nimi w roli głównej. Wydają się być zbyt pozytywnym duetem, a jednak… Mam nadzieję, że podołałam wyzwaniu, a szablon ci się spodobał. 

12. Szablon dla Zochan
________________________

Fanka SasuSaku? Tak, to ja! Może moja miłość do tej dwójki nie pozwala mi racjonalnie ocenić szablonu, ale jestem z niego dumna.


Proszę o zapoznanie się z dokumentem „Przeczytaj!” zawartym w folderze z szablonem. Odnajdziecie tam rady i uwagi odnośnie szablonu i dobieraniu czcionek, jeżeli ustawione przeze mnie nie będą wam odpowiadały. Buttony również znajdują się w zawartości folderu. 

No, to odblokowały się trzy pozycje w kolejce.
Chętnych zapraszam do zakładki "Zamówienia".

Pozdrawiam!



7 komentarzy:

  1. Ohh! Jest wspaniale! Bardzo ci dziękuje za szablon i za szybkie zrobienie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki Jezu.. Jak ja bym tak chciała robić szablony *.* Są piękne, olśniewające, niesamowite! Zazdroszczę talentu.. 10 jest tak przeurocza, że nie mogę się na nią napatrzeć
    jeśli chodzi o 11, to szablon bardzo ładny :D
    12 - cóż SasuSaku, jeden z moich ulubionych paringów, [ o ile nie ten najbardziej xd ]wyszedł cudnie! I te kolorki...
    Pozdrawiam! ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku!
    Wszystkie szablony piękne, aczkolwiek mój i tak najbardziej mi się podoba. xD
    Cudownie Ci wyszedł, jestem bardzo zadowolona. <3
    Główny szablon też niczego sobie, ciemniejsza kolorystyka, co bardzo, ale to bardzo lubię no i ta nutka tajemniczości.
    Jeszcze raz serdecznie dziękuję, nie mogę się doczekać Twoich kolejnych prac! ;D
    Pozdrawiam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no... jest cudny *,*
    Na prawdę, dziękuję!
    W sumie trochę mi głupio, że obarczyłam Cię tym, żebyś sama szukała obrazków, ale robota poszła Ci genialnie, a ja, co oczywiste, wpadnę ustawić się w kolejce po szablony na inne blogi ;3
    A ten z SasuSaku także jest cudny.
    Dobra robota ^^ i jeszcze raz dziękuję xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Są naprawdę świetne, w szczególności NaLu. Nie mogę się doczekać swojego zamówienia *u*

    OdpowiedzUsuń
  6. O dziewczyno! Ja sie staram i staram, i mogę się starać jeszcze wiele lat, ale Ciebie chyba prześcignąć mi się nie uda! ;O Jakie piękne, wszystkie cztery! (bo jeszcze tej głowny jest xd)
    Chociaż chyba nr.10 podoba mi się najbardziej. Nie wiem czemu, ale przemawiają do mnie te odcienie szarości i jakby melancholijny wydźwięk całości. Nr.12 też przepiękny, aczkolwiek tu nie przypadły mi obrazki (ale gusta i guściki..), bo wykonanie mistrzowskie. Postawiłaś na zupełnie nowy styl, nie pamiętam, żebyś wcześniej stworzyła podobny szablon i to jest cudowne. Tak magicznie to wygląda ^^

    A tak w ogóle, to też nie lubię dentysty i żałuję, że moja dentystka nie daje naklejek na odwagę, bo by sie przydała przy każdej wizycie (ile bym miała naklejek! :O) xd i swędzi mnie prawa noga.. >.<

    Pozdrawiam! (wiosnawiosnawiosna!)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetna robota. Szablony są wspaniałe! ^_^ No kto by pomyślał, że patrząc na takie cudeńka sama nabiorę weny do tworzenia grafiki. :)
    Chyba już wiem do kogo się zgłoszę z prośbą o wykonanie szablonu związanego z M&A (wstyd się przyznać, ale jest to moja tzw. pięta achillesowa, jeśli chodzi o grafikę =_=). :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy