poniedziałek, 15 kwietnia 2013

7 - 9. Hold me now




Ohayo, moi mili!
Liczyłam na to, że dam radę więcej, ale na jutro muszę mieć wykute nazewnictwo na chemie i obrobiony w Photoshopie witraż na Grafikę, więc ograniczyłam się do trzech szablonów.
Ponadto PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIA.
Jeśli ktoś chce ryzykować, zapraszam do odpowiedniej zakładki.
Dla jasności, tematyki szablonów, które zamówiliście zostaną przeze mnie wykonane, ale w późniejszym czasie. Na ten czas wybrałam spośród nich trzy na chybił trafił.


7. Whisper of hope
___________________




8. Kiseki no Sedai
_____________________



9. Thank you
_____________________

*Kolumny muszą pozostać puste


Do folderów dodałam teraz także instrukcję na wstawienie szablonu.

5 komentarzy:

  1. Nie no, ten ostatni jest cudowny <3
    Kocham, kocham, kocham *.*
    Jest i moje NaruIno, dziękuję :D
    Wspaniałe szablony ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww *,*
    Ostatni chyba najcudowniejszy ,zreszta ja ci Rukie i Ichigo zaproponowalam *,*
    Wspaniale wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś krótko i zwięźle. Najbardziej podoba mi się drugi i trzeci szablon, pierwszy ciut mniej. Jednak też jest ciekawy. :)

    Pozdrawiam, Hikari.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny szablon główny *-* Jak Ja kocham ten art. To jeden z moich ulubionych. Nawet nie wiesz jaki mam zaciesz spoglądają na główną xD

    Co do szablonów ten z Naruto najlepszy c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohayo~
    Mam problemy z pobraniem szablonu z Kuroko no Basket (/。\)
    Wyświetla mi się informacja, że plik wygasł, czy coś takiego.
    Help Help (╥_╥)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy