niedziela, 7 kwietnia 2013

4 - 6. Magic, magic everywhere


Przed wami kolejne trzy szablony na prośby użytkowników z zakładki „Zamówienia”. I wiecie co? Jestem z nich dumna, naprawdę. Szczególnie z pierwszych dwóch. Przy trzecim szablonie postawiłam raczej na prostotę i przejrzystość.



4. Love will find a way
_______________



5. I will protect you
_______________

*Nie wypełniamy kolumny lewej. Wszystko umieszczamy po prawej stronie.


6. It’s always more fun
_______________

*Polecam mieć bogato wypełnione kolumny, tak aby dosięgały linii rozpoczęcia postu (tak jak na podglądzie). Wtedy szablon będzie się lepiej prezentował

To jak? Może następnym razem przyjmę już kilka zamówień. Byłby ktoś zainteresowany? Na razie zapraszam do zakładki „Zamówienia”, w której możecie proponować Anime, bądź też Mangę na następne szablony. 

8 komentarzy:

  1. Cieszę się, że natrafiłam na twojego bloga, bo szablony robisz naprawdę urodziwe. W pierwszym podoba mi się wykorzystanie jako tło nocnego nieba. Nagłówek wygląda ślicznie :) Świetna robota.
    W drugim zauroczyłam się w doborze kolorów jak i Soulem <3 Naprawdę piękne.
    I trójeczka. Ze wszystkich najbardziej mnie urzekła i chyba wstawię ją na któregoś z blogów :)
    A zamówienia? Oczywiście jak najbardziej. Dobrze byłoby mieć na blogu szablony kogoś utalentowanego :)
    Pozdrawiam i życzę sporo inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy Ty znajdujesz czas na robienie tych szablonów! o.o Wszystkie są piękne, chociaż pierwszy jak dla mnie trochę "za ciężki". W drugim strasznie podoba mi się wykorzystanie wzorku w tle i ogólnie w nim wszystko tak ładnie ze sobą gra ^^ świetna kolorystyka. Jednak zdecydowanie wygrywa trzeci <3 ta prostota jest aż piękna xd ma swój urok.

    No i teraz mam takie jedno pytanko. Jak zrobić, żeby data postu była poza tabelą postu? Jest na to specjalny kod CSS, czy po prostu obniżasz jakoś całą tabelę? Będę wdzięczna za pomoc :*

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. O mój boże, drugi jest cudowny! Nie sądziłam, że wyjdzie tak dobrze, ponieważ zawsze jest problem ze znalezieniem obrazków z tą parą. Przynajmniej rok temu to była największa przeszkoda w szabloniarniach.

    Kocham tą parę, chyba wreszcie, nareszcie wróciła mi wena na pisanie. To był najgorszy tydzień w moim życiu. Czuje się lepiej, zobaczenie tego.. poprawiło mi samopoczucie. W życiu piękne są tylko chwile..

    Pierwszy szablon też jest ładny. Być może to wina mojego laptopa, ale widzę różowe, przerywane linie. Moim skromnym zdaniem lepiej prezentowałaby się delikatna, nie pikselowa linia ciągła w tym kolorze. A jeśli to wina laptopa, to pomiń tą małą krytykę z mojej strony. Oprócz tego jest wspaniały. :)

    W trzecim podoba mi się ta prostota. Schludnie, ładnie. To jest to, co Hikari lubi najbardziej. ^^

    Czyżbym znów się rozpisała? Wybacz!

    Pozdrawiam, Hikari.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się cieszę ,że wpadłam na tego bloga :D
    Super nagłówki ,naprawdę!
    Blog leci do obserwowanych bym nie zapomniała o nim *^*
    Papatki ,
    ~Amisia *^*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohayo ;)
    Jak z reguły wolę ciemne szablony - dobrze o tym wiesz, lecz ten jasny podoba mi się najbardziej. Taki prosty, lecz ... no nie wiem, no. Nie wymuszę z siebie dzisiaj rozbudowanych opisów moich upodobań, wybacz xd
    Już nie raz ci powtarzałam, że cię podziwiam za blogi, więc spokojnie możesz dodać sobie tam pozycję: za szablony.
    Pozdrawiam ;)
    PS. U siebie na blogu zamienić linki do blogów, na ten do szabloniarni, czy wystaczy, że dodam ten trzeci? ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy dałoby się zresetować jakoś ten plik ? Bo nie można pobrać, a u nas ostatnio zepsuł się ten sam szablon i chcielibyśmy go jeszcze raz pobrać, ale się nie da, więc czybyście mogły to zaktualizować ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że brakuje tylko nagłówka.
      Link: http://oi57.tinypic.com/15n9fh5.jpg

      Usuń

Obserwatorzy