poniedziałek, 1 kwietnia 2013

1 - 3. GO, GO Naruto!

Witam wszystkich uroczyście!

Może zacznijmy od konkretów. Na dobry początek tego bloga przygotowałam dla was parę szablonów z NARUTO. Rozmaita kolorystyka i układy - każdy powinien znaleźć tu coś dla siebie.  

1. T O G E T H E R   U N T I L   T H E   E N D 
________________

{ Podgląd | Pobierz }

2. L O V I N G   Y O U  M E A N S...
________________

Podgląd | Pobierz }
Przy tym szablonie ostrzegam, żeby nie wypełniać niczym kolumn. W przeciwnym razie tekst będzie zlewał się z tłem i powstanie nieładny zamęt. Polecam wszystkie potrzebne informacje zamieścić w kartach (stronach), tak aby paski boczne zostawić puste. 

3. H A B A N E R O  &  F L A S H
________________

Podgląd | Pobierz }

Dla jasności ogłaszam, że na ten czas NIE PRZYJMUJĘ ZAMÓWIEŃ. Najpierw chciałabym się odrobinę rozwinąć, pomajsterkować przy szablonach i poznać waszą opinie o rezultatach końcowych.

6 komentarzy:

  1. Pierwszy szablon jest cudowny, piękny, po prostu wow. *,*
    Pary ShikaTema nigdy jakoś za bardzo nie lubiłam, ale drugi szablon też niczego sobie.
    A ten na tym blogu to już w ogóle powalił mnie na kolanach.
    Nie dość, że świetnie piszesz to jeszcze robisz piękne szablony. o,o <3
    Pozdrawiam i czekam na kolejne prace! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadnij, który szablon podoba mi się najbardziej? Tak, ten z Shikamaru i Temari <3 Wykonanie, obrazki i do tego ten idealnie pasujące do nich słowa, ach. A ogólnie, to zaskoczyłaś. Że też Ci się chce, dwa blogi i teraz jeszcze szabloniarnia!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon z Shikamaru i Temari normalnie mnie urzekł *-* Jeszcze nie spotkałam się z podobnym. Pierwszy i trzeci również robią cudne wrażenie, ale to w tym drugim było to coś, tak idealnie pasującego do tych postaci ^^
    Ogólnie widzę, że szablony wychodzą Ci znakomicie. Nie są przesadnie skomplikowane, ale i nie są też takie proste. Jak dla mnie, w sam raz do tematyki ff M&A ;)
    Nigdy nie zamawiałam niczego na żadnej szabloniarni, ale u Ciebie aż mnie korci ;D Coś czuję, ze będziesz miała sporo klientów, gdy zdecydujesz się na przyjmowanie zamówień.
    Dobra robota!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Naucz mnie! o3o Są cudowne, najbardziej urzeka ostatni i drugi. Przynajmniej moim zdaniem ^^. Tu Hikari.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku wszystkie są takie świetne *,* Jak ty to kobieto robisz?!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy