piątek, 30 sierpnia 2013

42 - 44. Love attack!

Zadeklaruję to już na wstępie – po skończeniu obecnej kolejki zawieszam bloga. Nie, nie na rok, czy dwa. Potrzebuję odrobinę wolności od… tworzenia szablonów. Nie czerpię z tego przyjemności, jak dawniej. Muszę odsapnąć. Myślę, że miesiąc mi wystarczy, dlatego to nie koniec Wonderland.
Zastanawiam się też nad zmianą adresu i otwarciem naboru. Sama z wszystkim sobie nie poradzę i być może dlatego odczuwam takie „przytłoczenie” szablonami.
Dobra, jedziemy.

42. Viki
Z proponowanych przez ciebie zdjęć wybrałam tylko jedno, ale za nic w świecie nie mogłam wpleść do szablonu screenshotów z Naruto: Shippuuden. Wybaczysz? Nie potrafiłam uzyskać efektu, o jaki mnie prosiłaś, niemniej z szablonu jestem zadowolona. Myślę, że wyraźnie widać tu kto będzie przysparzał Sakurze problemów (^^)/

43. Katsumi Tako
Postawiłam na jasność i melancholię. Szablon wyjątkowo mi się podoba. Z początku za bardzo kombinowałam ze zdjęciami, ale rezultaty były lepsze od oczekiwanych.

44. Hitoshi
Jak ci się nie spodoba, to wyjdę, serio. I wiesz co? Trzasnę jeszcze drzwiami, tak dla podkreślenia mojego „focha” (xD). A tak na poważnie, przyswajałam sobie wszystkie twoje wskazówki i starałam się nawiązać do ulubionego szablonu z NejiTen, jednocześnie go nie kopiując. A no, takim sposobem kolejny szablon trafił do grona moich ulubieńców. A! Itachi i Sasuke w tle będą się stopniowo „pojawiać” z przewijaniem bloga w dół. Tłumaczę, bo na podglądzie nie prezentuje się to prawidłowo.

Wszystkie zamawiające proszę o dwie rzeczy:
*Nie tykania lewych kolumn. Są tam z powodu mojego niedostatecznego rozwinięcia w sprawie CSS (xD). W innym wypadku powstałyby problemy z pozycją komentarzy.
*Odznaczenia: „Zmniejsz, aby dopasować” przy zapisywaniu nagłówka. To w szczególności! Choć pisze to wyraźne w dokumencie „Przeczytaj!”, który zawiera każdy z folderów, nie wszyscy się do tego dostosowują, przez co szablon nie wygląda, jak powinien.
*Umieszczenie linku do Wonderland (z tym też zdarzają się problemy).

Viki (szablon 42):
*Nie tytułuj stron. Inaczej nie uzyskasz efektu z podglądu.

No, to tyle na dzisiaj. Kolejna dawka szablon pojawi się do dwóch tygodni. Życzę udanego powrotu do obowiązków i owocnego roku szkolnego. 

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju!!!! Śliczny jest! Nic nie szkodzi, że inaczej sobie wyobrażałam. Oddałaś w szablonie to co chciałam. Nawet nie wiesz jak się cieszę! :D Naprawdę dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć ^^
    Do tej pory przyznam szczerze, że byłam tylko cichym obserwatorem, ale myślę, że to się zmieni ;) Po pierwsze, masz cudowny szablon główny. Zwala z nóg ^^ Chociaż ten wcześniejszy też był boski ;D Tworzysz naprawdę świetne szablony, szkoda jednak, że nie zamieszczasz ich na DA - tutaj strasznie ciężko mi się wczytują, a na dodatek podglądy są dość małe xD Jeżeli chodzi o szablony z tej notki, to tak naprawdę nie mam co pisać :( Wszystkie są piękne, chociaż najbardziej urzekł mnie numer 42 ;3 Co zrobić, lubię fiolet ^^ Wypowiem się jeszcze na temat zmiany adresu itd. Masz racje co do tego, że samej ciężko jest tworzyć. Dziwne jest jednak, że tak na prawdę jest coraz więcej blogów prywatnych za to ilość szabloniarni maleje xD Bynajmniej może lepiej się gdzieś zapiać [ z takim talentem na pewno cię ktoś przyjmie ], niż otwierać nową? Chociaż rozumiem, ta władza :D To jest tylko taka drobna sugestia, mam nadzieję, że nie odbierzesz tego źle, po prostu nie mogłam się powstrzymać ^^
    Pozdrawiam, Rinne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podrasuj mnicha, a nie innymi szablonami się zajmujesz xD
    I tak wiesz, że są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Misaki Takanahashi8 października 2013 20:06

    Moglabys poprawic link do szablonu z aot? Bo nie dziala a chcialam pobrac. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.sendspace.pl/file/7bbd9238b4c7914abedd4a7

      Usuń
    2. Ja nie mogę -.- Nie sądziłam, że są jeszcze tacy ludzie, ale powiem jedno do osoby podszywającej się pode mnie - naucz się pisać. Nie byłam nigdy Misaki Takanahashi, a Misaki TAKANASHI... a jak już to teraz naleśnik z odmętu Hadesu co go lodówka znienawidziła, znany teraz jako naleshke.... i mój blog wciąż używa ten szablon - http://bezcenny-skarb.blogspot.com/ -.-"
      Nie mam nic przeciwko by pobierać zamówienie, które złożyłam (chociaż na blogu jest zasada, że tak NIE MOŻNA, a jeśli już to chyba jednak trzeba by mieć wystarczająco odwagi i napisać komentarz w podstronie "Pobieralnia" będąc na SWOIM koncie pod SWOIM nickiem i podając SWÓJ adres bloga!), ale żeby podpisywać się pod MOIM starym nickiem i prosić w taki sposób, to już jest chamstwo. Nie pozdrawiam kimkolwiek jesteś -.-
      A no i Akemii ^^ Stęskniłam się już za twoimi szablonami, mam nadzieję, że jak następnym razem tu zajrzę to jednak zaskoczysz nas wszystkich i w końcu po przerwie coś nam zaprezentujesz.
      Życzę sporo weny! :D Trzymaj się! ;3

      Usuń
  6. No dobra, czas i skomentować tę notkę :D
    Szablon 42 - całkowicie mi się podoba, świetne ma kolorki ^^ bardzo dobrze są dobrane.
    Szablon 43 - moim zdaniem najlepszy! Jak go pierwszy raz zobaczyłam to się w nim zakochałam <3 ( pomijając fakt, że to SasuSaku, które również ubóstwiam :D ) podoba mi się to, że post jest jasny z ciemnymi dodatkami, a kolumna na odwrót ^^ muszę się nauczyć robić taki napis z tła, bo nie umiem, a strasznie mi się podoba ;<
    Szablon 44 - ładny, ładny, ale znowu ten motyw z gwiazdkami xD barwy mi się podobają, połączenie szarego i brudnego, jasnego różu - to jest to! :D tylko ten leżący sasuke, jest troszkę za bardzo wtopiony(chodzi o przeźroczystość) - ogółem szablon prezentuje się nieźle :)
    No to na dzisiaj tyle ode mnie, udało mi się skomentować zaległe notki.

    Pozdrawiam!
    Odpoczywaj od szablonów, odpoczywaj, czasami to jest potrzebne ;) Sama tak miałam, a teraz mam cholerny napływ weny, a nie mam czasu, aby dać jej upust ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Akemii kiedy oddasz zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy